Velkommen til Øyas dag 2010, lørdag 5. juni kl 11:00

Postet av Oslo Seilforening den 18. Mai 2010

Klubbmesterskap, aktiviteter for de yngste på land, jollestafett, Eliasbåten, testing av redningsflåte, vårfest med skattejakt for barna! Bli med på Oslo seilforenings feiring av sommer og seiling, meld på familien og deg selv nå!

Program:

9:00 Yoga-strekk for morgenfugler på moloen, oppmøte på moloen kl 9:00. Tilbud til voksne morgenfugler. Det kommer en instruktør fra PURO YOGA som har studio i Bygdøy Allé. Vi har bedt om en time som ikke krever forkunnskaper. PURO YOGA tar med matter - møt opp i ledig tøy - regner det er seiltøy perfekt - ingen værforbehold!
11:00 Velkommen og info om regatta og landarrangementene, oppmøte for seilere og landkrabber på Marinaen.
12:00 Start OS klubbmesterskap: hyggelig seilas og flotte premier venter på deltakere på Oslo Seilforenings klubbmesterskap, lørdag 5. juni. I år kårer vi også årets nykommer, båt med flest barn ( = <18 år) ombord og beste flerskrog! Møt opp for banekart og annen info på "Marinaen" kl 11:00. Premieutdeling på vårfesten om kvelden! Les seilingsbestemmelser her

12:00 Landaktiviteter for de yngste; ELIAS KOMMER, KOMMER DU? En gjeng voksne holder i aktiviteter for de yngste og andre landkrabber mens klubbmesterskapet pågår. Møt opp for info på Marinaen kl 11:00. Maling, krabbefiske, dekorering, joller, pølser, vafler og kaffe, og ikke minst ELIAS-båten står på menyen. Du kan prøve foreningens nye KAJAKKER og er du oppe tidlig nok opp kan du bli med på YOGA på moloen kl 9:00.  (barn må ha foresatt eller avtalt barnevakt på øya)
15:30 Seilmoro med joller fra Marinaen: Når seilerne kommer i havn er det tid for jollestafett fra Marinabrygga (brygge E) En over 18 år og en under 18 år i hver båt. Vi bruker RS-Fevajollene. Marinakiosken åpner!
18:45 Velkomstdrink på klubbterrassen
19.00 flaggheising og vårfest i telt på "festplassen". Barna får severing i klubblokalene, så skattejakt! Husk å melde på barna så vi får kjøpt inn riktig antall "skatter"!!

Pris for fest (1 glass musserende, grill/med masse godt + kaker&kaffe); voksne kr 250,- barn 7 -12 år kr 125,-, barn under 7 år gratis.

Påmelding:
Vi ønsker å vite hvor mange som ønske å delta, både på land, til vanns og på festen: så meld på barn og voksne ved å sende en mail til post@osloseilforening.no

- OS klubbmesterskap, interaktiv påmelding her.

- Aktiviteter for barn på land: send e-post med navn voksne, navn og alder barn

- Vårfesten: Bindende påmelding pr. e-post innen tirsdag 1.juni. (Ta gjerne med cash til mat + kjøp av drikke, så slipper vi betalingsproblemer.)

Vær rask å melde deg på… så er du sikker på å få plass…!

FØRST TIL MØLLA!!