OS Høstregatta 2011 avlyst

Postet av Oslo Seilforening den 11. Aug 2011

Helgens høstregatta for kjølbåter og LYS klassen er avlyst som følge av lavt antall påmeldt båter.

OS har besluttet å avlyse arrangementet. Den senere tids erfaring har vist at denne type arrangementer ikke treffer målgruppen på en tilstrekkelig god måte og foreningen har dessverre måtte avlyse regattaen som følge av lav oppslutning.

OS høstregatta er en seilas som har vært gjennomført årlig i snart 100 år og det er svært vemodig at vi nå har måtte beslutte å avlyse seilasene.

Styret i foreningen vil umiddelbart sette i gang en evaluering av arrangementet og formatet. Det er fremdeles en ambisjon om å kunne arrangere årlige weekendseilaser i OS, men noe nytenking med tanke på formatet ser ut til å være påkrevd.

Dersom du sitter på gode ideer eller tanker om hva som kan gjøres annerledes for å igjen engasjere medlemmer og andre seilere til å delta i arrangementet hører vi gjerne fra deg. Ta kontakt per telefon eller e-post