KickOff for alle barn- og ungdomsaktiviteter - BLI MED !

Postet av Oslo Seilforening den 18. Apr 2022

Endelig er vi i gang igjen! Vi starter sesongen med KICK OFF til alle våre ukentlige seilaktiviteter for barn og ungdommer! BLI MED i årets første samling og SE HVA VI GJØR!

Oslo Seilforeningens tilbud for seilinteresserte barn og ungdommer er Vannsportklubben, Brettseilgruppe og Ungdomsgruppa.

Til uka starter vi årets sesong og inviterer påmeldte deltagere og alle øvrige unge medlemmer, venner og bekjente til KICK OFF. Våre trenere forteller hva vi skal gjøre i sesongen, vi skal bli kjent med hverandre og skal ha en hyggelig samling på land i kombinasjon med foreldremøte. Grillen brenner.

Onsdag 20.april kl.17:30 inviteres alle barn mellom 7 og 12 år til oppstart av vannsportklubben og brettseilgruppa.

Torsdag 21. april kl.17:30 inviteres alle ungdommer fra 13 år til KickOFF til ungdomsgruppa.

KOM OG BLI MED !

Muligens er du påmeldt til sommerleir eller seilcamp og vil helst starte med seilingen allerede nå? Kanskje du har drømt om å seile til badestrand på egen hånd?

Bli med i KickOff! Hvis du finner ut at seiling er gøy og spennende kan du gjerne delta i våre ukentlige kurs. Vi har noen ledige kursplasser igjen i Vannsportklubben og Ungdomsgruppa

VANNSPORTKLUBBEN - nybegynnere og viderekommende

Tilbud til alle seilinteresserte barn mellom 7 og 12 år. Vannsportklubben på mandager er rettet mest mot de som har seilerfaring fra før og er i alderen mellom 10 og 12 år. Onsdagsgruppen fokuserer mer på nybegynnere og de yngre barn, men uansett alder og ferdigheter kan du være med på en av dagene. Kurset inkluderer ekstra treningsdag med regattatrening på tirsdager og morsomme helgeaktivteter, blant annet mulighet til deltagelse i pinseleir.

BRETTSEILGRUPPE

Brettseiling er kjempe spennende og det var gøy å følge gruppen i fjor! Brettseilgruppe på onsdager er foreningens tilbud til interesserte barn og ungdommer fra 8 år og oppover. (Fulltegnet)

UNGDOMSGRUPPA - nybegynnere og viderekommende

Ungdomsgruppa har vært svært populær i 2021 og er rettet mot ungdom i alderen 13 og 18 år. Foreningen har utvidet jolleparken med 3 nye RS FEVA. Her fokuserer vi på regattaseiling, men prøver også forskjellige andre båter som 29er, RSQuest og Albin Express. Som nybegynner lærer du å seile joller på egen hånd. Ekstra treningsdag på tirsdager med deltagelse i HH treningsregatta for joller og helgeaktivteter med overnatting (pinseleir, regattadeltagelse) tilbys.

Ta gjerne direkte kontakt med idrettskoordinator Tilo Pfleger ved spørsmål.  - epost idrett@osloseilforening.no - mobil 954 43 873