Brettseilergruppe Oslo Seilforening - Nybegynnere og Viderekommende

Oslo Seilforening sitt tilbud til alle seilinteresserte barn og ungdommer fra 8 år.

Brettseiling er kjempe spennende! Moro og trygghet på sjøen er sentrale elementer i kursopplegget. Kursdeltagere lærer grunnleggendeseilbrett teknikk hvor alle skal ha det gøy på vannet.

Kurs retter seg mot nybegynner og de som har erfaring med brettseiling fra før. I første halvåret formidles grunnleggende teknikk i øvingsområde ved Seilforeningen, i annet halvår avholdes treninger utenfor Huk i Lysakerfjorden.

Brettseilgruppe seiler på onsdager kl. 17.30 til 20.30. Samlinger foregår i periode 17.04. til 21.06. og 19.08. til 27.09.

Opplegg for seilsesong og påmelding finner du her.

Hva trenger du av utstyr:
- Seilvest
- Våtdrakt og sko anbefales

Brett får du lånt av foreningen.

For å være med på vannsportklubben må man være medlem i foreningen.
Medlemmer i brettseilergruppa kan bruke forenings brett utenfor kurstider. Husk at foreningens idrettskoordinator skal kontaktes på forkant og utlån må være godkjent! Lånt utstyr må spyles og vaskes godt før og etter bruk av utstyr.

Ta kontakt med idrettskoordinator Tilo Pfleger ved spørsmål.
Epost:
idrett@osloseilforening.no - mobil 954 43 873