Valgkomiteen ønsker kandidater til foreningens styre.

Postet av Oslo Seilforening den 29. Nov 2023

🌊 En Bølge av Muligheter Venter! 🌊

Dato for Forandring: Marker kalenderen din for 7. mars! Vårt årsmøte blir ikke bare en samling – det er startskuddet for en ny æra i Oslo Seilforening.

🌟 En Ny Reise Begynner: Vi står overfor historiske beslutninger! Valgkomiteen har jobbet siden sommeren med å forme et styre som vil lede oss inn i en fremtid fylt med spennende utfordringer og muligheter. Fra det nå avsluttende reguleringsarbeidet for øya til realiseringen av ny, fantastisk infrastruktur – det nye styret vil stå ved roret for de mest betydningsfulle avgjørelsene i foreningens historie.

🎉 Feiring i Horisonten: Og gjett hva? I 2026 har vi vært på Lille Herbern i 100 år, og denne milepælen skal feires med stil og stolthet. Samme året planlegger vi å arrangere Nordisk Mesterskap for Expressklassen som attpåtil fyller 50 år året etter. Så det er mye spenning og glede i vente!

Styrejobben – Hjertet i Foreningen: Som styremedlem har du sjansen til å forme både nåtid og fremtid av OS. Det handler om planlegging, ledelse, og å sette kursen for foreningens økonomiske og idrettslige satsinger, samtidig som vi bygger et fellesskap preget av spenning og glede. Dette er en mulighet til å bidra, vokse og virkelig gjøre en forskjell.

💡 Hva Får Du Ut av Det? Engasjement i styret gir mer enn bare tilfredsstillelsen av å bidra til foreningens suksess. Det er en mulighet til å utvikle lederferdigheter, utvide ditt nettverk, og bli en del av et miljø preget av vekst, orden, og nytenking. Fra sommerskolen til store seilkonkurranser – du vil være med på å forme og realisere våre ambisjoner.

Føler du kallet? Hvis du kjenner at dette er noe for deg, hvis du brenner for seilsport og fellesskap, da vil vi gjerne høre fra deg! Vi ser etter personer med energi, mangfold i tanker og handlinger, og en ekte kjærlighet for Oslo Seilforening.

📣 Bli med oss! Ta kontakt med oss i valgkomiteen for å utforske denne spennende muligheten. Din lidenskap og innsats kan virkelig gjøre en forskjell.

Med seilerhilsen fra valgkomiteen,
Erlend - 40496759, Esben - 91517500, Catrine - 97016026