God jul med julegave fra Oslo Seilforening - Husk å sende inn havneskjema innen 1.januar 2022

Postet av Oslo Seilforening den 17. Des 2021

God jul og godt nytt år fra Oslo Seilforening

Da er det kun få dager igjen til jul og vi vil takke alle som har vært med både som deltakere, arrangører og frivillige i Oslo Seilforening i år.
Det har vært et aktivitetsrikt år med fullt belegg på våre sommerleirer og mange deltakere på kurs og regattaer.

Har du ordnet alle julegavene eller mangler det fortsatt en?
Som i fjor har vi også i år tjuvstartet litt, og allerede åpnet opp påmeldingen til neste sommers sommerleirer, seilcamp for ungdom, og seilkurs for voksne. Disse leirene er veldig populære og kan være fine å legge under juletreet så man har noe å glede seg til.

Se også vår fine film fra årets sommerleir (Filmen er laget av våre flinke trenere Fabian og Maria).

Påmeldingen til vannsportklubb, brettseilergruppa og ungdomsgruppa åpner i januar.

Husk havneskjema for 2022
Det er nå tid for å sende inn havneskjema for neste sesong. Dette gjelder alle, også om du hadde plass i fjor, og gjelder også om du ønsker plass til jolle på land eller kajakk i kajakkhuset.
Har du allerede sendt inn er dette i orden og du behøver ikke sende det på nytt.
Havneskjema må sendes inn innen 31. desember for å kunne bli med på hovedtildelingen.
Dersom man ikke sender inn havneskjema innen 31/12 er man ikke garantert å fortsatt ha plass i havnen, så send inn skjemaet nå om du ikke allerede har gjort det. (Om du allerede har sendt inn skjema så har vi mottatt det, så det er ikke nødvendig å sende mail for å sjekke.

Søk via dette havneskjema

Foreningskontoret holder stengt i romjulen, men om du er på Lille Herbern og ser noe som er galt så setter vi pris på om du sender oss en melding så vi kan få ordnet dette. Tilo: 95443873 og Jan Petter: 91791239

En riktig god jul og godt nytt år ønskes dere alle fra styre og administrasjon i Oslo Seilforening.