Seilcamp for Ungdom - Ut på overnattingstur i kjølbåt

Oslo Seilforening inviterer til SEILCAMP for ungdom mellom 13 og 17 år! Vi garanterer en flott uke på Lille Herbern og ute på Oslofjorden!

Oslo Seilforening og KNS startet med seilcamp opplegg for to år siden og tilbudet har blitt veldig populær i mellomtiden. Det er seiling mandag-fredag kl. 09.00-16.00 og høydepunktet er overnattingstur fra onsdag til torsdag.

Det er satt opp fire uker med seilcamp i uke 26, 27, 32 og 33.

Opplegg for årets seilcamp og påmelding finner du her.

Det er begrenset antall plasser, så ”første mann til mølla” gjelder.

Ungdommer lærer alt grunnleggende innen seiling, båthåndtering, navigasjon, turplanlegging og bruk av turutstyr. Noe som inkluderer selvsagt mye moro til sjøs med bading, SUP roing og diverse leker i og ved vannet.

Oslo Seilforening gjennomfører seilcamp i to av foreningens kjølbåter Albin Express og 5 kursdeltagere seiler sammen med en trener i samme båt. Våre trenere leder opplegget sammen med trenere fra KNS.

Samtlige som er trenere hele uken vil være habile seilere med erfaring som både trenere og hovedtrenere vil ha utdanning fra Norges Seilforbund.

__________________________________________________________________________________________________________________________

Hvis du søker etter ett tilsvarende tilbud for barn mellom 7 og 12 år, kunne SOMMERLEIR være spennende til deg.