Sommerleir Seilglede på Lille Herbern

Oslo Seilforening arrangerer sommerleir for alle barn i foreningen mellom 7 og 12 år.

24. juni 2024 starter første uke av årets sommerleir med skreddersydd opplegg fra våre egne trenere. Det vil bli fokusert på seilglede, sosialisering, hygge og masse lek og moro. Vi gjennomfører en god blanding av aktiviteter og hygger oss med jolle- og brettseiling, motorbåtkjøring, rumperister, bading, roing, sjøvettopplæring, padling og mye mer.

Vi garanterer noen flotte uker på Lille Herbern!

Det er i år satt opp fire uker med sommerleir i uke 26, 27, 32 og 33.

Opplegg for årets sommerleir og påmelding finner du her.

Det er begrenset antall plasser, så ”første mann til mølla” gjelder.

Oslo Seilforening disponerer egne båter og utstyr: Optimistjoller, RS Feva, RS Quest, seilbrett, kajakker og rumperister, så her finnes det masse muligheter for å utfordre og utvikle seg selv, alt i trygge omgivelser med god støtte fra erfarne trenere og på barnas egne premisser.

Vi serverer ingen lunsj og det er derfor viktig at barna har med matpakke og frukt hver dag. To av dagene vil det bli grilling av pølser, da vil det være tilstrekkelig med en litt mindre matpakke.

En av våre hovedtrenere leder opplegget hele uka og deltagere veiledes av minimum 1 trener per 5 barn. Samtlige som er trenere hele uken vil være habile seilere med erfaring som både trenere og regattaseilere. Hovedtrenere vil ha utdanning fra Norges Seilforbund.

I filmen fra sommerleiren 2021 får du et godt inntrykk hvor morsomt det er i sommerleir hos oss på Lille Herbern.

_______________________________________________________________________________________________________________________________

Hvis du søker etter ett tilsvarende tilbud for ungdom mellom 13 og 16 år, kunne SEILCAMPEN  være spennende til deg.