Utsett av båter fra vinteropplag + dugnad på øya.

Postet av Oslo Seilforening den 11. Apr 2007

Årets utsett av båter fra vinteropplag blir helgen 21-22 april, og årets dugnad blir helgen 28-29 april.

Det er mye som skal gjøres på øya i år, så sett av helgen til hyggelig felles samvær!

Utsettet av båter gjøres fortløpende, så de fleste blir satt ut allerede lørdagen. Utsettet starter begge dager kl. 09.00.

Sørg for å være klare i god tid, så ikke båtene bak deg blir hindret av at du ikke er klar...

Før utsett MÅ alt ryddes vekk (stativer, søppel o.l) så dette ikke blir stående til dugnadshelgen som er helgen etter, den 28-29 april med start kl. 10.00

Det er nå ryddet bak masthuset, så krybber og stativ kan lagres der, men det MÅ MERKES med navn og telefonnummer og vil ellers fjernes/kastes.

Det som lå bak masthuset er nå lagt på framsiden, og vil bli auksjonert bort på dugnaden dersom ingen merker dette og legger det tilbake.

Det er satt på vann i kranen ved masthuset, og foreningens linejolle ligger fortsatt ute, så nå er det bare å pusse i veg !

(toalettene blir muligens satt på til helgen 14 april, men er foreløpig ikke åpnet pga fare for nattefrost...)

Vi ønsker dere alle en skikkelig fin vårpuss!