Med hjerte for økonomi

Postet av Oslo Seilforening den 10. Jan 2012

Vi er på jakt etter ny kasserer (og revisorer) til Oslo seilforenings styre.

Med hjerte for økonomi

Vi er på jakt etter ny kasserer til Oslo seilforenings styre. Nåværende kasserer ønsker styret å bruke i andre funksjoner, og det er naturlig å søke etter en erstatter. Veldig fint om vi kan få inn en som vet forskjellen på debet, kredit og selvslående fokk. Vi retter derfor denne henvendelsen til alle som har båt i havna, i håp om å finne en som kan bidra, enten det er deg, eller en favorittgast.

Foreningen bruker et profesjonelt regnskapsbyrå, og har gode rutiner med daglig oppfølging av leder i Oslo Seilforening. Det betyr at arbeidsoppgavene nødvendigvis ikke er veldig omfattende. Men vi ønsker noen som kan fungere både som controller, og legge strategiske føringer for økonomien.

Ettersom våre nåværende revisorer ønsker utskifting, er vi også på utkikk etter nye revisorer.

Vi ber om at alle henvendelser rettes til valgkomiteens formann, på mail;

post@dagsem.no