Velkommen til Øyas dag 2012 med klubbmesterskap og vårfest.

Postet av Oslo Seilforening den 22. Mai 2012

Øyas dag med klubbmesterskap er i år lørdag 2.juni! Det er i år en egen klubbmesterskapsregatta i RS Feva for alle medlemmer i tillegg til det tradisjonelle klubbmesterskapet i Lys, samt mange aktiviteter for barna... og så fest da...

Velkommen til Øyas dag, lørdag 2. juni!

Øyas dag på Lille Herbern er dagen for alle. Dette er dagen for å introdusere Oslo Seilforening til kjæresten, ta med hele familien, der de unge får en sentral plass, hvor du kan bli kjent med flere. Vi skal seile, padle, bade, sludre, feste og nyte sjøen og øya sammen! Vi starter med yoga for morgenfugler på moloen klokken ni, (ingen forkunnskaper kreves), kårer klubbmester i jolle og kjølbåter, barna kan fiske krabber, male årets lerret og danse hiphop, ”marinakiosken” gjenoppstår og når vårfesten er i gang blir det skattejakt for de yngste.

Vi starter med ”Yoga for morgenfugler” klokken ni, aktivitetene på land starter klokken 10 og i år legger vi klubbseilasen senere på dagen slik at alle kan være sammen på øya først.

Programmet:

09:00 Yoga for morgenfugler på moloen

10:00 Åpning med skippermøte for begge klubbmesterskap (lodd til alle fremmøtte med trekning av 1 gratis vårfest)

10:30 Klubbmesterskap i RS Feva (for alle). Påmelding via denne lenken. minimum 1 junior om bord, publikum er ønsket på brygga!

10:31 Elias båten, maling av Øyas dag - bilde på lerret, krabbefiskekonkurranse for de yngste

13:30 Hip-Hop kurs for barn og ungdom ++

14:00 Klubbmesterskap for Lys båter, påmelding via denne lenken.

17:00 Seilerne tilbake på øya, after race beer på marinaen

18:30 Velkomstdrink på festplassen med trekning av gratis fest..

19:00 Vårfest med middag, DJ, premieutdeling, skattejakt for de minste, film for barna på klubbrommet m.m.

Påmelding til vårfest her

Velkomstdrink, grillbuffet "Glød" (se www.lilleherbern.no) og dessert kr 300,-

Barn under 15 år kr 100,-

Vi har begrenset med plass (maks. 60 voksne) og førstemann til mølla...!