Bli med på OS Strandhugg 25. - 26. august

Postet av Oslo Seilforening den 13. Aug 2012

Da er det igjen tid for foreningens årlige strandhugg til Sandspollen, denne gangen helgen 25. - 26. august.

Etter tidligere års suksess med regatta som innledning på vårt strandhugg, ønsker vi også i år å gi et litt sportslig preg ved å lage en litt spesiell regatta:

Start fra havnen (med seil nede, liggende til brygga) kl. 10.00 lørdag.(Motor kan kun benyttes frem til det nordre fyret utenfor innseilingen til øya.)

Målgang (man melder selv inn korrekt tid pr. SMS til 47915561) blir ved passering av linje mellom Sundbyholmene fyr, 59.43’54”N og grønn stake øst-sør-øst mot Håøyas nordre ende 59.43’44”Ø. I tilfelle av dårlig vindforhold vil vi kunne avkorte underveis, og benytter VHF kanal 72 og/eller mobil til varsling om dette

Det vil bli seilt i forhold til LYS handicap, og spesiell premiering blir holdt på kvelden. Det er mulig det blir arrangert en felles returseilas for de som ønsker dette.

Under oppholdet i Sandspollen vil vi sørge for griller og leirbål, men man må selv ha med seg mat og drikke. Vi vil antakelig også ta med en Zodiac følgebåt samt ”rumperister” og vannski for å få litt vannlek for store og små.

Om du ikke er påmeldt, så gjør dette nå ved å fylle ut dette interaktive skjemaet.

Man må ikke være med på regattaen for å være med på strandhugget, og motorbåter er også hjertelig velkommen.

Deltagelse er kostnadsfritt for foreningens medlemmer, så bli med… dette blir gøy!