North Sails Nesodden Høstcup 22.- 23.09.2012

Postet av Oslo Seilforening den 17. Sep 2012

Nesodden Høstcup er en meget tradisjonsrik regatta - i år arrangeres Høstcupen for 50. gang. Regattaen er i år også Kretsmesterskap i LYS.

Nesodden Seilforening ønsker å gjøre årets arrangement til noe ekstra, og håper mange seilere finner veien til Steilene denne helgen. Det blir baneseilaser begge dager for entypeklasser og LYS-klasser som ønsker tette fighter rundt bøyene. Distanseseilaser tilbys for LYS-båter som foretrekker denne regattaformen. For shorthanded klassen er det siste mulighet til å kapre poeng i Seilmagasinets ranking 2012. I år loves en ny og spennende bane med strategiske utfordringer for alle.

Inkludert i startkontingenten er bryggemat ved seilasenes slutt lørdag ettermiddag, og levende musikk senere på kvelden. Gratis plass i havna fredag kveld og lørdag kveld. Det er mulighet for å kjøpe en god grillbuffet lørdag kveld.

Transport av mannskap til/fra Nesoddtbåten kan ordnes.

Velkommen til Steilene!

Påmelding: