Ønsker du å jobbe som idrettskoordinator i foreningen?

Postet av Oslo Seilforening den 13. Nov 2013

Ettersom vår idrettskoordinator Gorm Søby har takket for seg etter to år, søker foreningen etter en ny person til denne stillingen.  Søknadsfrist 15/12-2013

Oslo Seilforening er nå på utkikk etter en ny medarbeider for å ta seg av koordineringen av foreningens forskjellige kurs-, trenings- og regattaaktiviteter.

Dette er en selvstendig stilling med mange varierte oppgaver, og det kreves at du er strukturert og kan ha mange baller i luften samtidig.

Du vil ha tett kontakt med foreningens daglige leder, trenere og arrangører, samt de idrettsansvarlige i styret.

Dette er en sesongbasert stilling med tilnærmet fulltidsstilling i månedene mai, juni, august og september, noe mer redusert i april og oktober, samt noe møte og planleggingsvirksomhet i vintermånedene.

Om du ønsker å være med på å videreutvikle Oslo Seilforening, og synes dette høres interessant ut; ta kontakt med daglig leder

Jan Petter Gamborg på telefon91791239 eller e-post: post@osloseilforening.no