Oppstart av høstsesong - noen ledige plasser i Vannsportklubben

Postet av Oslo Seilforening den 14. Aug 2021

Da er en fantastisk sommeren vel overstått og flere seilere har kost seg i sommervarmen til sjøs.

Til uka starter vi i Oslo Seilforening med høstsesongen og vi gleder oss til å se mange aktive seilere igjen i våre ukentlige trenings- og regattagrupper.

Barn- og ungdomsaktiviteter starter mandag 16. august. Vi ønsker flere nye seilglade barn velkommen som fortsetter med seilingen etter en spennende uke med sommerleir eller seilcamp hos oss.

I Vannsportklubben på mandager og onsdager er det fremdeles noen ledige kursplasser. Her er det bare å melde seg på hvis du vil være med og du er selvsagt også velkommen til gratis prøvetrening.

LINK påmeldingsside vannsporklubben

Ta kontakt med idrettskoordinator Tilo Pfleger ved spørsmål. -  mobil 95 44 38 73, epost idrett@osloseilforening.no

Voksenaktiviteter har allerede startet opp og vi hadde en flott første runde med TIRSDAGSREGATTA i uka med 35 deltagende båter.

Voksenseilkurs i Express starter 23. august. Kurset er fulltegnet. Ta kontakt hvis du er interessert i seilkurs til et senere tidspunkt slik at vi kan informere deg direkte om nye kursopplegg.

Dessuten finnes det mange muligheter i båtpool i Oslo Seilforening. Sjekk nettsiden for mer informasjon.

Oslo Seilforening arrangerer Åpnet NM for IF-båt helgen 21./22. august og vi gleder oss til arrangement !

Vi håper å se deg ofte aktiv til sjøs, på øya eller til en god middag i restauranten og gleder oss til en spennende høst!