Barn

Oslo Seilforenings tilbud til de yngste medlemmene mellom 7 og 12 år på mandager og onsdager, helt likt om du er nybegynner eller har seilerfaring fra før. Det seiles hovedsakelig i Optimist og RS Feva. Brettseilergruppa har trenignsasmlinger på onsdager.

Ungdom

Foreningens tilbud til ungdommer fra 13 - 20 år på alle nivåer. Ungdommer har samlinger på torsdager hvor det seiles i RS Feva og 29er, helt likt om du er nybegynner eller har allerede seilerfaring. J/70 kjølbåtgruppe har trener samtidig med ungdomsgruppe på torsdager.

Voksne

Oslo Seilforening tilbyr et bred spektrum av voksenaktiviteter for alle aldersklasser og nivåer. Det innebærer veldig populære voksenseilkurs i ulike nivåer, båtpool, treningsregattaer, sosialt seiling og artig konkurranseseiling i Seilsportligaen.