Eventseiling i Oslo Seilforening

Oslo Seilforenings tilbud til firmaarrangementer og private grupper.

Oslo Seilforening ønsker å introdusere seilsporten til seilinteresserte private grupper eller som sosial jobbarrangement inntil 25 personer.

Opplegg foregår på ettermiddager med 3-4 timer varighet. Det seiles med foreningens tre 28-fot kjølbåter av type Albin Express. Det er Norges største kjølbåtklasse Albin Express. Dette har resultert i at vi i dag har ca. 30 Albin Express i havnen vår på Lille Herbern og flere aktive medlemmer med hjemmehavn i området.

Våre dyktige instruktører og trenere gir tilpasset trening og opplæring. Vi starter med grunnleggende seilteori og forklaring av opplegget på land. Deretter seiler en instruktør med 4-5 personer i samme båt. Det øves noe på grunnleggende seilteknikk. Økten på vannet avsluttes med et litt regattaopplegg hvor båtene konkurrerer mot hverandre i trygge rammer. Opplegget avsluttes med en kort oppsummering og premieutdeling på land.

Det er mulig å leie foreningens Marina bygg med kjøkken og grillfasiliteter for å kunne avrunde opplegget i maritim omgivelse. Det henvises til at det skal være ro i havn kl.23 og at siste ferge går fra øya kl.23:30.

Hvis det frister mer med god service og restaurantbesøk kan dere avrunde kvelden på restauranten "Lille Herbern" som holder til på samme sted. Booking må avtales direkte med restauranten.

TA KONTAKT med idrettskoordinator Tilo Pfleger for mer informasjon og pristilbud.

Det henvises til at Eventseiling er et nytt element i foreningens seiltilbud og vi må evaluere tilbudet underveis. Utfordringen er å finne nok instruktører som kan stille opp til ønsket dato.

epost: idrett@osloseilforening.no - mobil 954 43 873

_______________________________________________________________________________