Kajakkpool

Postet av Oslo Seilforening den 26. Mai 2010

Foreningen har valgt å kjøpe inn 2 stk. havkajakker for å kunne tilby våre medlemmer å benytte disse til fine turer på fjorden når for eksempel vinden uteblir.

For å få tilgang til dette må man melde seg inn i vår nye ”kajakkpool”, noe som vil koste kr. 250,- pr. år.

Dersom du ønsker å være med på dette, så send en mail til post@osloseilforening.nomed navn, e-post og telefonnummer, så blir du satt opp i denne gruppen og kan benytte kajakkene.

Det vil settes opp en liste i kajakkhuset hvor man skriver seg opp når man tar ut en kajakk, og det legges opp til ”først til mølla” og maks 2 timer av gangen.

All bruk av kajakkene er på eget ansvar, og man må melde fra dersom noe skulle bli ødelagt eller mistet, så vi kan få holdt dem i orden.

Det er sprut-trekk, padleåre og vest liggende i kajakkene, og de ligger til høyre på gulvet inne i kajakkhuset på plass 5 og 10.

Spørsmål kan rettes til post@osloseilforening.no