Mesternes Mester i seiling 13. oktober 2012

Postet av Oslo Seilforening den 19. Sep 2012

NSF inviterer alle seilere til å være med på storstilt seilerfest under Mesternes Mester finalen 13. oktober. Er du norgesmester i år og fortsatt ikke påmeldt, kan dette gjøres til NSF innen 20/10. OS er i år representert med team Hvergang, som vant NM for Express.

Det er fremdeles mange Norgesmestere som ikke har meldt seg på Mesternes Mester 2012.

Påmeldingsfristen er 20. September.

Mesternes Mester er også arena for årets store Seilerfest, hvor alle seilere tilknyttet en seilforening er invitert.

Her er invitasjonen:

Mesternes Mester er regattaen der årets Norgesmestere i seiling møtes for å avgjøre hvem som er den endelige mester i seiling.

KNS og NSF inviterer i den anledning til en forrykende sesongavslutning på Aker Brygge / Tjuvholmen

Lørdag 13. oktober, start kl 10.00

Mesterskapet er for kjølbåter og joller. Kjølbåtene seiler som vanlig 11 MoD, og jollene seiler RS Feva. Jollene er definert som de klassene som deltok i Stor-NM. Alle andre klasser er definert som ”kjølbåter”. Vinneren av jolle-klassen seiler finale i 11 MoD. Vi vil ha base på ”The Edge” restaurant på Tjuvholmen og området rundt. Her er det flott utsikt til Oslobanen, og vi håper så mange som mulig stiller opp både i regattaen og som supportere

Regattaen blir avsluttet med en storstilt seilfest hvor alle seilere, dommere, og arrangører i hele landet er invitert. Vi håper så mange som mulig kan komme!

Sted: Bar 1 på Aker Brygge

Klokkeslett: 19.00

Kuvertpris: kr 490,- pr pers

Påmelding:

vibecke@seiling.no

Påmeldingsfrist : 20. september

Vi sees på Tjuvholmen 13. Oktober!

Vibecke Schøyen

Utviklingskonsulent