Velkommen til THE RAID 2013

Postet av Oslo Seilforening den 22. Apr 2013

Oslo Seilforening inviterer til treningssamling med RAID regatta og baneseilas for RS Feva klassen 4-5 mai.

Arrangementet ble startet i 2011 og vi vil i år som tidligere gjennomføre en Raid regatta lørdag og baneseilas søndag.

Det blir lagt stor vekt på det sosiale for seilerne og Lille Herbern ønsker alle seilere i land for en morsom, lærerik og hyggelig helg.

Det blir i år lagt opp som en treningsleir, hvor vi sørger for mulighet for overnatting for de som ønsker dette.

Det vil være med trenere fra NSF som vil gå igjennom rigging og tips, samt lage et opplegg som gir bra treningsutbytte for deltakerne.

Startkontingent betales inn ved påmelding via regattaens egen påmeldingsside via Seilmagasinet

Påmeldingsfrist er 30.04 2013.

Meld dere på en litt anderledes seilhelg - Vi sees!