Flere kursplasser i voksenseilkurs – kursstart 19.august!

Postet av Oslo Seilforening den 4. Jul 2024

Oslo Seilforening har den gledelige nyhet at voksenseilkurs på mandager er utvidet med flere kursplasser! Det gjelder både grunnkurs og Videregående kurs på mandager.

MELD DEG PÅ hvis du vil være med eller anbefal kursene videre til seilinteresserte venner!

GRUNNKURS avholdes på mandager og et er kurs for deg som

- Ønsker å starte med seiling eller for deg som har seilt litt, men vil lære mer

- Ønsker å bli så god og trygg på regler at du kan seile på egenhånd etter endt kurs.

VIDEREGÅENDE KURS avholdes på mandager og er et kurs for deg som ønsker å lære mer om seiling. Det legges fokus på god seiltrim, fart i båten, gode manøver og Spinnaker seiling.

OPPLEGG

- 6 mandager med 3 timer kurstid: 19.aug, 26.aug, 02.sept, 09.sept, 16.sept og 23.sept

- kurstid kveldskurs kl. 17:30 - 20:30

- 4 kursdeltagere og 1 instruktør i samme båt

Ytterliggere kursinformasjon og link til påmeldingsside finner du her.

_____________________________________________________________________________________
Ta kontakt med idrettskoordinator Tilo Pfleger ved spørsmål.
Epost: idrett@osloseilforening.no - mobil 954 43 873