SOMMERKAMPANJE Sommerleir uke 27 – restplasser i Seilcamp

Postet av Oslo Seilforening den 7. Jun 2024

Vi har senket prisen for SOMMERLEIR uke 27 (01. til 05.juli)! Vi ønsker å se flere barn på vannet og håper dette kan bidra til at flere har anledning til å bli med. Ikke lenge til skoleslutt, så nå er tiden for å melde seg på!!

Lik og del med andre som kan være interessert!

SOMMERLEIR

Oslo Seilforening arrangerer sommerleir for alle interesserte barn mellom 7 og 12 år.

Med skreddersydd opplegg fra våre egne trenere blir det fokus på seilglede, sosialisering, sosialisering, hygge og masse lek og moro. Vi garanterer en flott uke på Lille Herbern!

Oslo Seilforening tilbyr SOMMERKAMPANJE FOR SOMMERLEIR UKE 27 til redusert påmeldingsavgift 2400kr (maks 25 plasser, påmelding må tegnes innen 25.juni).

Dessuten er noen ledige restplasser igjen i uke 26 og 33.

SEILCAMP

Oslo Seilforening og KNS startet med seilcamp opplegg for to år siden og tilbudet har blitt veldig populært. Det er seiling i kjølbåt for ungdommer mellom 13-17år mandag-fredag kl. 09.00-16.00 og høydepunktet er overnattingstur fra onsdag til torsdag. Det er fortsatt noen ledige plasser så inspirer ungdommene til å komme seg på vannet!

Her er noen ledige restplasser igjen i uke 26, 27 og 33.

Mer informasjon om Sommerleir og Seilcamp, inkludert videreførende link til påmeldingssiden finner du her.

__________________________________________________________________________
Ta kontakt med idrettskoordinator Tilo Pfleger ved spørsmål.
Epost: idrett@osloseilforening.no - mobil 954 43 873