OS SEILSESONG 2023 - MELD DEG PÅ

Postet av Oslo Seilforening den 17. Mar 2023

Kjære OS medlemmer!

I går har vi slått av boblehavn og allerede om fire uker starter seilsesongen med utsett av båtene fra opplagsplassen.

Seilsesongen 2023 i Oslo Seilforening er i sikte og påmeldingssider med kurstilbud og aktiviteter er klare. Det er mye spennende som venter både barn, ungdommer og voksne i år. Les gjennom tilbudet og meld deg på !

Vi håper også at du vil anbefale oss videre til dine venner, bekjente, skolekompiser og jobbkolleger. Det er aldri for seint å starte med seilingen og alltid gøy å komme seg ut på sjøen. OS tilbyr et hav av muligheter for alle som vil oppdage eller elsker å seile.

Om vinteren har vi strukturert seiltilbudet på hjemmesiden på nytt slik at det er lettere å finne seilkurs eller seiltilbud som passer akkurat for deg. Klikk deg inn i kurset eller tilbudet som kan være interessant for deg. Ved siden av kursinformasjon finner du en videreførende link til Rubic, hvor du finner kursdato, kurspriser og kan melde deg på.

Sommerleir og seilcamp

Sommerleir og seilcamp er vår populær tilbud til barn og ungdommer i sommerferie. Det har kommet inn flere påmeldinger og de første ukene er fullbooket allerede. Så her gjelder det å være rask.

Kurs og seiltilbud

Kurs og seiltilbud er oversiktssiden for alle være ukentlige aktiviteter året rundt - både for barn, ungdommer og voksne.

Her finner du alle våre seilkurs og tilbudet til våre aktive medlemmer.

Terminliste og regatta

På denne siden finner du terminliste for 2023, Oslo Seilforening sitt regattatilbud og videreførende links til påmeldingssider i Manage2Seil.

Digital Seiler- og foreldremøte om sesongen - ONSDAG 22.mars kl.19

Vi inviterer til TEAMS møte onsdag 22.mars kl.19-20 hvor vi vil informere om seilsesongen 2023. I  møte fokuserer vi særlig på våre barn - og ungdomsseilere, men du som voksenseiler er likeså velkommen i møte.

I 2023 ønsker vi at enda flere av våre barn- og ungdomsseilere prøver seg med regattaseiling og utforsker seilverden utenfor egen forening. Vi kommer å fortelle om hva vi har planlagt for sesongen så langt, hvilke seilaser vi sikter til og dere får høre noen spennende innlegg av OS-seilere om NM RS Feva i Risør, pinseleir i Tønsberg og seiltur i Karibia. Møte avrundes med en podiumsdiskusjon hvor vi besvarer alle spørsmål, helt likt om det dreier seg om seiltilbud for barn, ungdommer eller voksne.

LINK TIL TEAMS-MØTE

Lurer du på noe og har spørsmål?

Ta kontakt med idrettskoordinator Tilo Pfleger.
Epost: idrett@osloseilforening.no, mobil 954 43 873

Vi gleder oss til å se deg igjen her på Lille Herbern eller ute på sjøen!

Våren er i sikte og de første vårgjester har allerede kommet til øya.

Seilerhilsen Jan Petter og Tilo