Fergen starter opp i morgen 1. mai med delvis/midlertidig drift.

Postet av Oslo Seilforening den 30. Apr 2020

Normalt ville sesongen og restauranten på Lille Herbern startet i morgen 1. mai.

Dessverre er det i år ikke en helt vanlig sesongstart og restauranten får ikke startet opp for om en uke eller to, noe som også påvirker fergedriften på øya.

Vi vil allikevel starte opp med ferge hver hele og halve time mellom kl. 09.00 og 22.00 fra i morgen 1.mai, men vil samtidig la linejolla ligge ute slik at medlemmer kan komme seg over utenom dette om nødvendig.

Betaling for fergen kan gjøres kontant eller på Vipps til Oslo Seilforening #103919

Prisene er som i fjor kr. 35,- for voksne og 10,- for barn, men pga den spesielle situasjonen anbefaler vi også våre medlemmer å betale for turen (går til fergemannen)

På grunn av smittevern-hensyn vil det kun være mulig med 6 personer i fergen samtidig.

Vi ønsker alle en fin sesongstart, og ser frem til å se dere på Lille Herbern :)