OS mot 2025 prosjektet - første fase

Postet av Oslo Seilforening den 30. Mar 2012

Prosjektet jobber for å ta grep for å sikre og utvikle foreningen og øyen videre mot fremtidens krav og forventninger. I første fase er det viktig å fange opp alle muligheter og engasjere/informere alle løpende.

Prosjekter er i full drift og det er kommet mange spennende forslag og innspill. Prosjektkomiteen har jevnlige møter og nye prosjektdeltakere melder seg stadig. Første fase av prosjektet blir å legge planer. Her skal man først definere hvilke forventninger man skal tilfredsstille. Forventningene er fra mange parter, seilere, medlemmer, Oslos innbyggere og øyas naboer. Når forventningene er avklart skal man konkretisere en plan for bebyggelse og mulige aktiviteter/bruk av anlegget i fremtiden. Så begynner reguleringsarbeidet samt finansiering av dette og videre finansiering.

Det vil bli et informasjonsmøte på dugnaden etter dugnadsmiddagen lørdag28. og søndag 29. april ca. kl. 16:30. Her får du vite status, litt om fremdriftsplan og får mulighet til å stille spørsmål.