Nærmere 80 deltagere til temakvelden må anses som svært vellykket.

Postet av Oslo Seilforening den 22. Jan 2016

Innebygd bilde 3

Kjell Sandvik som er medlem i KNS fortalte om sin 3 måneders tur Oslo / Lofoten / Oslo i sin nye Arcona 42.

Med god forteller evne fortalte han detaljert fra turen med mye kunnskap og humor og viste mange fantastisk flotte bilder. En la raskt merke til at de oppmøtte satt trollbundet og fulgte med fra etappe til etappe gjennom den flotte naturen Norskekysten har å by på.

Han avsluttet med flere gode tips som kan være lurt å ha med seg om en selv en gang skal legge ut på en lengre tur.

Neste foredragsholder var Thomas Wiken fra Navytech som fortalte fra det siste nyeste fra B&G kartplottere og verktøy for bedre og raskere seilturer for både regattaseilere og turseilere.

Nyttig å merke seg at B&G kan brukes sammen med de fleste andre instrumenter du har om bord uten store utfordringer.

Oslo Seilforening takker KNS for støtten og hjelpen med gjennomføringen av kvelden og synes det var hyggelig at kvelden var åpen for både OS og KNS

Neste temakveld som holdes av KNS turseilergruppe men også er åpen for alle holdes torsdag 21.januar.

Mer info om denne her: http://www.kongelignorskseilforening.no/index.php?...