Ønsker du å bidra mer i foreningen?

Postet av Oslo Seilforening den 22. Jan 2009

Oslo Seilforening ønsker å utdanne flere trenere, arrangører og dommere, og betaler derfor for disse kursene for de som er interessert i å hjelpe til. Det arrangeres flere slike kurs i regi av krets og forbund.

Det arrangeres dessuten Dommerseminar den 28/2 - 1/3.

Ettersom det i år har kommet nytt seilreglement for perioden 2009 - 2012, er det veldig viktig at dommere og arrangører oppdaterer seg etter det nye regelverket.

Seilforeningen ønsker hele tiden å utdanne medlemmer til trenere, arrangører og dommere, og betaler kursavgift for de som er interessert, mot at de er med og bidrar for foreningen. Vi skal i år bl.a. arrangere NM for IF-båt, og kretsmesterskap for kjølbåter og LYS klasse, så vi trenger flere medhjelpere.

Dersom du ønsker å være med på seminar eller kurs, så meld din interesse til post@osloseilforening, så vil vi sende inn samlet påmelding.

Dommerseminaret som skal avholdes 28/2 - 1/3 på Gardermoen er også åpent for trenere og arrangører, og de vil ta for seg endringene i det nye regelverket. Mer informasjon om dommerseminaret finner du her.

Dommer II / Arrangør II kurs arrangeres i regi OAS hos KNS 24-25 januar og 31 januar fra 10.00 - 17.00. Mer informasjon finner du her

Regattasjef / Arrangør III kurs vil bli arrangert 7-8 februar, og det kreves at man er Arrangør II eller Dommer III for å ta kurset.

Trener I kurs arrangeres i regi av OAS hos Asker seilforening 20 - 22 januar

Trener II kurs arrangeres 24-25 januar og 7-8 mars, og det krever at man er trener 1 fra før.

Førstehjelpskurs vil vi forsøke å arrangere på Lille Herbern sent på våren, og håper at mange som er med å arrangere etc. ønsker å være med på dette.