OS 125 års jubileumsfest en kjempesuksess!

Postet av Oslo Seilforening den 16. Feb 2011

Vår jubileumsfest på Gamle Logen den 12. februar ble som vi alle håpet en kjempesuksess.

Her er noen bilder og tilbakemeldinger fra glade gjester.

Til alle som deltok på jubileumsfesten:

Tusen takk for at dere var med og gjorde dagen til den store festen det ble!

Og til dere som desverre ikke fikk deltatt denne gangen:

Jubileumsåret har fremdeles over 10 måneder igjen! Det står mange festligheter på progammet fremover! Velkommen skal dere være.

Takk for alle hyggelige hilsner styret har mottat. Her er utdrag fra noen av dem:

----------------------

Jeg må få takke for en fantastisk jubilleumsfest lørdag!

Det overgikk alt jeg i mitt lange liv har opplevet av liknende arrangementer. Utrolig godt planlagt, regisert og gjennomført. Underholdningen var helt topp, storbandet noe av det beste vi har i denne del av verden, og mat og drikke var meget bra. Alex var en velvagt toatsmaster og imponerte dessuten stort som sanger! Gode og ikke for mange taler.

I det hele tatt: Det var en fest verdig en vital jubilant med mange spreke og festglade medlemmer!

Kjære styre!

Det er sjelden man oppleverer mer oppturer og glede enn hva dere klarte å få frem på lørdag. Sissel Tove; man skulle ikke tro annet enn at du var en innleid profesjonell vertinne. Det var bra, veldig bra og profesjonelt gjennomført. Takk til dere alle!

----------------------

Takk for en fantastisk jubileumsfest! Ja, den har dere all ære av! Det var veldig hyggelig å være tilstede og møte gamle venner. Satte også pris på at dere hadde samlet mange "gamle" styremedlemmer ved samme bord. Fantastisk med de flotte bandene, ja, det gjorde festen virkelig flott.

Hils styret og si at det var en kjempe flott fest!

Til festkomiteen og Jan-Petter

Tusen takk for en flott og meget hyggelig fest. Det var tydelig at noen hadde planlagt alle sider av arrangementet skikkelig og med sans for hva som kunne skape glede.'

----------------------

Og her har dere noen bilder fra festen, men det vil komme fler...