Dommer II kurs 28-29/1 og arrangør II kurs 11-12/2-2012

Postet av Oslo Seilforening den 14. Nov 2011

Oslo og Akerhus Seilkrets arrangerer Dommer II og Arrangør II kurs i januar/februar.

OS ønsker å utdanne flere dommere og ønsker deg hjertelig velkommen.

Kurset er åpent for medlemmer av seilforeninger i OAS. Prisen for kurset er 650,- som også dekker kursmateriell. (Oslo Seilforening vil dekke dette for sine medlemmer).

Om du ønsker å være med på dette, så meld deg på direkte til OAS v/ marit.kuhle@vikenfiber.no med kopi til post@osloseilforening.no, og informer om at OS skal betale kursavgiften.

Invitasjonene:

Dommerkurs

Til alle seilforeninger i OAS

DOMMER II KURS - OSLO OG AKERSHUS SEILKRETS.

OAS arrangerer
Dommer II kurs 28. og 29.1.2012 på KNS klubblokale, Huk aveny 1, Sal A.

Kurset starter kl. 09.00 og slutter kl. 17.00 begge dager.
Kurset er åpent for medlemmer av alle Kretsens foreninger som tilfredsstiller kravene til deltakelse. Kravene er at kandidaten har gjennomført NSF ”Dommer I/Arrangør I”-kurs eller tilsvarende, dessuten at kandidaten har minimum 2 års relevant erfaring.

Prisen for kurset er: kr. 650.- pr deltaker. Dette dekker også kursmanual.

Påmelding: Gjøres gjennom egen forening til: Marit Kuhle marit.kuhle@vikenfiber.no innen 15. januar 2012. Påmelding er bindende.

Betaling: Faktura vil sendes foreningen etterskuddsvis etter påmelding.

Praktiske opplysninger:
Ta med Regelbok (Kappseilingsreglene for 2009 – 2012), skrivesaker, matpakke og drikke.
Bommen på KNS vil være åpen slik at deltakere kan kjøre inn og parkere.

Oslo & Akershus Seilkrets
Marit Kuhle
Kretssekretær OAS

Arrangørkurs:

Til alle seilforeninger i OAS

ARRANGØR II KURS - OSLO OG AKERSHUS SEILKRETS.

OAS arrangerer Arrangør II kurs 11. og 12.2.2012 på KNS klubblokale, Huk aveny 1, Sal A.

Kurset starter kl. 09.00 og avsluttes kl. 17.00 begge dager.
Kurset er åpent for medlemmer av alle Kretsens foreninger som tilfredsstiller kravene til deltakelse. Kravene er at kandidaten har gjennomført NSF ”Dommer I/Arrangør I”-kurs eller tilsvarende.

Prisen for kurset er: kr. 650.- pr. deltaker. Dette dekker også kursmanual.

Egen forening står for at påmeldte kandidater tilfredsstiller kravene til deltakelse.

Betaling: Faktura vil sendes foreningen etterskuddsvis etter påmelding.

Praktiske opplysninger:
Bommen på KNS vil være åpen slik at deltakere kan kjøre inn og parkere.

Oslo & Akershus Seilkrets
Marit Kuhle