OS søker engasjerte medlemmer til spennende oppgaver

Postet av Oslo Seilforening den 21. Nov 2011

Foreningen er inne i en fase hvor vi skal ta et nytt steg inn i fremtiden.

For å komme dit trenger vi et bredt engasjement og nytenking.

Foreningen er på vei inn i en spennende fremtid hvor vi skal fortsette å utvikle et godt tilbud til våre medlemmer samtidig som vi skal utvikle vår fantastiske øy. For å kunne nå våre ambisjoner trenger vi engasjement over tid. I dag er mye organisert gjennom daglig leder og styret i foreningen. Vi har også startet opp flere prosjekter som er tenkt å var ut over styreperiodene. Eksempel på dette er OS i 2025 som tar for seg fremtidige krav og forventninger fra så vel medlemmer som det offentlige Norge og samfunnet for øvrig.

Det er svært ønskelig å få på plass en oversikt over hvem som har kapasitet og ønske om å ta et tak sammen for foreningen. I første omgang søker vi etter navn og litt om hva man har kompetanse på/brenner for å bidra med. Behovene er ikke definert, men det er helt sikkert at det spenner bredt. Er du flink på ett eller flere av disse områdene IT/sosiale medier, kjennskap til offentlige prosesser, regnskap og budsjettering, prosjektleder, foredragsholder, jus, instruktør, eventarrangering, arkitekt, osv. trenger foreningen din hjelp. Det stilles ikke krav til formell kompetanse, kjennskap og arbeidslyst holder lenge.

For fremtiden søker vi å arbeide enda mer i prosjekter og arbeidsgrupper i parallell med styrearbeidet. Kandidater som melder seg kan regne med å bli forespurt om flere typer oppgaver, men det lov å si at det ikke passer selv om man har registrert seg, vi vet alle at ting for endrer seg.

Send gjerne en kort e-post til post@osloseilforening.no og fortell om hva du brenner for å hva dine sterkeste sider er.