Kjøp bokgaver til jul og støtt foreningen

Postet av Oslo Seilforening den 8. Des 2011

Ved å kjøpe Seilerboka av Bordal/Klann til 399,-+ porto, støtter du Oslo Seilforening med kr. 80,- pr. bok.

Oslo Seilforenings 125 års jubileumsbok er også en flott julegave, og denne kan nå også hentes hos KNS i Huk aveny.

Kjøp Seilerboka i julegave - og støtt seilforeningen

NSF og forfatterne bak Seilerboka har blitt enige om et spesielt juletilbud til alle medlemmer i norske seilforeninger og klasseklubber. Utover en aktuell julegave, kan du sikre seilforeningen ekstra inntekter.

Kjøper du Seilerboka via dette tilbudet her, går 80 kroner pr. bok til den seilforeningen du ønsker å støtte. Alt du skal gjøre er å oppgi seilforeningens navn ved bestilling.

Prisen for boka er den samme som før – kr. 399. Tilbudet gjelder kun i november og desember.

Bestill boken her.

Oslo Seilforenings 125 års jubileumsbok

Denne flotte jubileumsboken er også en flott julegave, og koster kr. 295,- for medlemmer og kr. 395,- for ikke medlemmer. Denne kan bestilles ved å sende en mail til post@osloseilforening.no, og betale inn beløpet til vår konto: 60010540081.

Boken kan nå i vinter også hentes etter avtale hos KNS i Huk aveny hvor Oslo Seilforening i vinter har kontorfelleskap. (Vinteropplag.. ;-)

Vi har mange på lager, så "løp og kjøp"!

PS: Husk også å registrere Oslo Seilforening som grasrotmottaker på ditt spillekort, så foreningen mottar støtte når du leverer inn vinnerkupongen til Norsk Tipping...