Velkommen til Øyas dag 21.mai med klubbmesterskap og vårfest

Postet av Oslo Seilforening den 11. Mai 2022

Velkommen til Øyas dag! - lørdag 21.mai 2022

Oslo Seilforening inviterer til klubbmesterskap for barn- og ungdommer i Optimist, Seilbrett, SUP og RS Feva og etterfølgende forenklet klubbmesterskap for voksne med familieseilas og Express klassen

I år er endelig middagen og vårfesten etter seilasene tilbake!  Det serveres store fine reker med tilbehør, kaffe og kake til dessert. Det blir pølser til de av barna som foretrekker dette fremfor reker. Har du spesielle behov i matveien, er du velkommen til å ta det med selv. Ta med egen drikke til maten.

Det blir kafé på øya som er åpen mellom 12 og 15 med kaffe, vafler, pølser, is og diverse.

VELKOMMEN!

Klubbmesterskap i seiljoller for barn- og ungdommer - kl.11-15

Kunngjøring med link til påmelding i google skjema:

Kunngjøring klubbmesterskap barn- og ungdommer 21 mai 2022.pdf

Foreløpige Seilingsbestemmelser klubbmesterskap barn- og ungdommer (endelig versjon publiseres 19.mai):

Seilingsbestemmelser OS klubbmesterskap barn- og ungdommer 21 mai 2022.pdf

Forenklet klubbmesterskap med familieseilas - kl. 16

Kunngjøring med link til påmelding i Manage2seill:

Kunngjøring Familieseilas Øyas dag 21 mai 2022.pdf

Seilingsbestemmelser familieseilas i klasser express og familieseilas u/spinnaker:

Seilingsbestemmelser for Øyas dag 21 mai 2022.pdf

Arrangementside med påmelding og resultater i Manage2Seil.

Vi håper å se mange båter og ivrige seilere på sjøen. Sommervær og en god bris er bestilt.

Middag og vårfest – kl. 19

Vi håper så mange som mulig blir med oss å feire øya utover kvelden med middag og vårfest.

Det er begrenset plass så husk å meld deg på. Vi blir som regel fullbooket og har derfor dessverre ikke plass ved bordet til medlemmer som ikke har bestilt på forhånd.

PÅMELDING HER

Har noen lyst og anledning setter vi stor pris på litt hjelp til å arrangere middag og kafé.

Ta en for laget og meld deg som frivillig et par timer HER

foto: Hans Erik Lindbom - Øyas Dag fest 4. juni 2016