Velkommen til foreningens høstfest med premieutdeling fredag 25. september kl. 19:00

Postet av Oslo Seilforening den 3. Sep 2015

(her et lite minne om foreningens 125 års jubileumsfest. Årets høstfest blir om mulig enda bedre.. og i egne lokaler :)

Også i år blir det tradisjonell høstfest på kroa på Lille Herbern med premieutdeling, flaggseremoni, Kongens skål, middag og dansemoro!

En hel sesong med tirsdagsseilaser, sommerleir, turer til fjerne strøk, turer i fjerne strøk, nord og sør er igjen forbi. Om vi nådde Skagen eller matte snu på Koster, om det bare ble tjuvstarter eller om vi igjen ble forelsket i Lille Herbern og ikke kom noe sted. Dette er årets siste seilerfest og den er det ingen tvil om at ender ut i de sene nattetimer. Derfor ser vi ingen grunn til at årets høstfest blir annerledes enn den forrige; fryktelig fort utsolgt. Sommel med påmeldingen kan derfor få katastrofale følger for den enkeltes festdeltagelse.

St.Hans-bålet har latt vente på seg, men den som venter på noe godt venter heller ikke forgjeves.

Praktisk info:
19.00 Velkomstdrink og Kongens skål
(Fergen kjører non stop fra 18.30 -19.00)
19:30 Velkommen til bords
21:00 Premieutdeling før dessert
22:00 Dans i bålets glød og til toner fra Geir Langslet og Christine Meyer
01:00 Siste ferge

Sted: Kroa på Lille Herbern

Pris:
- ”Full pakke” (velkomstdrink, middag, en flaske rød eller hvit vin, dessert, kaffe, musikk) kr 600,-

- ”Liten pakke” (samme som over minus vin) kr 300,-

Kroa disker opp med en deilig "Fiskesuppe" med skalldyrstårn på siden og vi tømmer vinlageret! Og selvfølgelig blir det salg av seilerpils og mineralvann for de som ønsker det i baren.

Bindende påmelding via arrangementets egen side på SailRaceSystem med betaling sammen med påmeldingen senest tirsdag 22. september.
Om du skulle ha problemer med påmeldingen så prøv en gang til, og kontakt så foreningen via mail: post@osloseilforening.no

Det er et begrenset antall plasser, så førstemann til mølla!

Beste hilsen

Karina Eriksen og Erlend Kjelstad