Utleie av lokaler og utstyr

Postet av Oslo Seilforening den 27. Mar 2006

Utleie av klubbrommet på restauranten:

-          Klubbrommet kan ikke reserveres eller leies ut, da det skal være åpent for foreningens medlemmer til enhver tid. Medlemmer kan imidlertid ta med seg gjester på rommet, men det skal alltid være åpent for andre medlemmer også.

-          Oslo Seilforenings marina kan dersom det ikke er i bruk til regattaer eller andre foreningsaktiviteter som vannsportklubb, seilkurs eller liknende leies som møterom, eller av foreningens medlemmer til bruk som selskapslokale på hverdager/kvelder.(ikke lør-/søndager)

-          Det må ikke bråkes eller spilles høy musikk etter kl. 22.00, og selskapet må være avsluttet innen kl. 23.00

-          Pris for å leie marinaen er kr. 1000,- for bedrifter pr. dag, eller kr. 500,- pr. ettermiddag/kveld for medlemmer.

-          Den som leier marinaen må selv kontrollere og sørge for at lokalet er ryddet og rengjort før det benyttes, og lokalet skal leveres tilbake ferdig rengjort innen kl. 12.00 påfølgende dag dersom ikke annet er avtalt.

-          Kontrollskjema skal utfylles, signeres og legges på foreningens kontor før øya forlates.

Utleie av foreningens følgebåter:

-          Medlemmer av foreningen kan leie foreningens følgebåter til sportslige aktiviteter, dersom disse ikke er i bruk til regattaer eller andre foreningsaktiviteter som vannsportklubb, seilkurs eller liknende. Dette skal bookes og avtales spesielt med daglig leder, som kan godkjenne eller nekte dette.

-          De som leier båtene må selv kontrollere at de er i forsvarlig stand, samt at drivstoff etc. er i orden og sørge for at tilbakelevering av utstyret gjøres i rengjort og ryddet stand.

Priser for båtene er som følger:

-          Zodiac        kr. 1000,- pr. dag/kveld

-          Tusenfryd       kr. 500 pr. dag / kveld

-          2-krona seiljoller leies ikke ut

-          Optimistjoller leies ikke ut

-          Ved tilbakelevering av båtene, skal drivstofftanker være fylt opp, samt kontrollskjema være utfylt og lagt signert på foreningens kontor. Dersom ikke dette gjøres vil det faktureres kr. 400,- pr. bensintank, samt at retten til fremtidig leie av båtene bortfaller.

-          Eventuell skade på båtene skal erstattes.

Bookingforespørsler kan sendes på mail til post@osloseilforening.no