Oslo Seilforening representert i New York

Postet av Oslo Seilforening den 27. Jun 2006

Geir Victor Svendsen & Co er invitert for å seile Dennis Conner's International Yacht Club Challenge. Regattaen går fra 20. til 27. august, seiles i J/24 og banen ligger på Hudson River i New York.

Geir Victor Svendsen - som sammen med Falke Dybvik, Ivar Engen og Dag Sem skal representere Norge og Oslo Seilforening - skal delta i Dennis Conner's nye regatta “To promote International goodwill through friendly competition". Et mini-VM for seilforeninger over hele verden.

North Cove ligger på Manhattan og bare et steinkast fra Wall Street og huser noen av verdens flotteste yachter. Dennis Conner tok i fjor over formannskapet i klubben og ønsker å sette klubben på kartet. Regattaen går på Hudson River og i J24 og det seiles fleet og byttes båter mellom hver seilas.