Vannsportklubben våren 2008

Postet av Oslo Seilforening den 28. Mar 2008

Nå er det igjen tid for vannnsportklubb, og oppstart er satt til mandag 5. mai.

Det vil også holdes et foreldremøte tirsdag 8. april på klubbrommet på Lille Herbern.

Hei alle sammen.

Nå nærmer vi oss igjen tid for oppstart av vannsportklubben, selv om vinteren ikke helt har sluppet taket ennå…

Det er allerede påmeldt 8 barn hvorav flere nye, og det ser ut til at dette kan bli den største og beste vannsportklubben til nå!

Vi ønsker derfor at alle som ønsker å være med på vannsportklubben melder seg på snarest, så vi kan få en oversikt over hvor mange og i hvilke aldersgrupper de er, og på den måten kan lage et best mulig opplegg.

Oppstart er mandag 5. Mai, og vi har som vanlig grilling for de som ønsker det fra kl. 17.00, oppstart ferdig skiftet kl. 18.00, og holder på til ca. 20.30

Klubben vil så være 6 mandager fremover til Sankthans.

De som ikke er påmeldt bes gjøre det ved å følge denne linken: http://osloseilforening.web.surftown.nu/Forms/kurspaamelding.htm

Vi ønsker også å holde et ”foreldremøte” på klubbrommet i restauranten, for å planlegge gjennomføringen av vårens kurs.

Vi vil da gjerne at en forelder for hver deltager/familie er med på dette, og dersom man har noen ønsker/tanker/ideer om vårens kurs, så kan man gjerne sende over dette pr. mail til meg, så kan vi ta det opp på møtet.

Foreldremøtet blir tirsdag 8. April kl. 18.00 på klubbrommet i restauranten på Lille Herbern, og det vil bli bestilt pizza og brus.

Vi ber derfor de som kan være med på foreldremøtet om å bekrefte dette til meg på post@osloseilforening.no, så vi kan bestille til rett antall.

Vi sees

Jan Petter Gamborg