Velkommen til Øyas dag 7.juni 2008

Postet av Oslo Seilforening den 2. Jun 2008

Øyas dag med klubbmesterskap, aktiviteter for barn og foreningens vårfest avholdes i år lørdag 7. juni fra kl. 12.00 og utover.

Øyas dag og klubbmesterskapet er åpent for alle, men vårfesten har dessverre begrenset med plass, så vær rask og meld deg på for å få være med...

I år vil øyas dag med klubbmesterskap og vårfest arrangeres lørdag 7. Juni.

Ettersom dette er helgen før Færderseilasen, regner vi med veldig stor deltagelse i klubbmesterskapet, som en ”tune-up” før Færdern. Hovedpremien i klubbmesterskapet er også i år gratis båtplass neste sesong takket være sponsing fra Quality Maritime Insurance AS

Programmet for øyas dag er som følger:

12:00: Åpning av øyas dag på Marinaen v/ Styrets leder Sissel Tove Åsberg med informasjon og påmelding til dagens aktiviteter.

12:05: Teaterspill for barna ved teaterinstruktørene Ingunn og Gunnar Strand. Her deles barna opp i 2 grupper som skal lage og lære seg et stykke som skal spilles for foreldre etc. ca. kl. 15.30. (Dette er ikke et ”barnevakttilbud”, så barna må ha en omsorgsperson med seg på øya dersom det er noe eller skulle skje noe.)

13:00: Klubbmesterskapet 2008. Seilingsbestemmelser finner du her, og påmelding bes sendt inn innen fredag 6. Juni. I år som i fjor er premien til beste båt gratis båtplass neste sesong sponset av Quality Broaker, og det er også satt opp andre premier som middag på kroa for ”line honour”. Dette er en god anledning til å teste dine ”regattagener” i trygge omgivelser, og banen seiles på faste merker og alle seiler etter LYS handicap systemet. Så meld deg på nå!

14:00: Vafler til barna på Marinaen (og sikkert en kaffekopp til voksne) Dette er en pause i teaterspillet, som fortsetter etterpå igjen.

15:30: Teaterforestilling av og med barna. Sted for dette avgjøres av instruktørene.

16:00: Grilling av pølser på Marinaen for slitne skuespillere, småfysne regattaseilere og liknende. (dette er bare et lite mellommåltid, så man ikke skal være helt utsultet til vårfesten)

18:45: Velkomstdrink og samling for flaggheising på hagesiden av kroa
19:00: Flaggheising og vårfest på Kroa. Vi skal i år være inne på kroa, og det er åpent for både voksne og barn. Voksne skal sitte nede i salen, mens barna blir det dekket til oppe i andre etasje. Det blir også spilt DVD filmer for barna på klubbrommet.
Samme DJ som i fjor kommer og sørger for at musikken trekker oss opp til dans.
Menyen i år er: Velkomstdrink ved ankomst, Grillbuffét med tilbehør, Dessert og kaffe. Pris for dette er kr. 250,- pr. voksne, 125,- pr. barn mellom 6 og 12 år, og gratis for barn under 6 år.

På grunn av begrenset med plasser vil vi be dere om å være raske til å melde dere på, da dette helt sikkert fort vil bli fulltegnet. Først til mølla!.. Meld deg på ved å sende en mail innen 4. Juni med navn og antall voksne og barn (med alder) til post@osloseilforening.no Betaling gjøres på restauranten, og påmeldingen er bindende.

Vi sees på Øyas dag!