Seilkurs i tur-/regattaseiler

• Kurs 7: 17., 24. og 31. august
  • Kun 3 deltakere pr. kurs
  • Ingen forkunnskap nødvendig
  • Pris: kr. 3500,-/pers. (medlemmer av foreningen får 10%rabatt)
  • interaktiv påmelding

Vi arrangerer seilkurs for voksne ombord i Jippi.

Det er en romslig og trygg havseiler på 34 fot, med god plass til fire personer. Kurset baserer seg derfor på tre kursdeltagere pluss instruktør. Dette gjør kurset veldig konsentrert for deltagerne som i løpet av tre kvelder fra 17 til 20.00 vil få en grundig innføring i elementære prinsipper for seiling.

Med så få deltagere er det også rom for individuell tilpasning i forhold til de forkunnskaper som man har. Selv om vi i utgangspunktet starter helt fra bunnen av, kan vi derfor ta imot deltagere som har seil endel og som ønsker å fordypes i valgfrie tema.

Inkludert i deltageravgiften ligger en god lærebok om seiling, som deles ut ved første kursdag. Denne gir en god teoretisk innføring i seiling og anbefales å lese grundig i forkant av de to etterfølgende kurskvelder.

Det er fremmøte på brygga på Lilleherbern hver kursdag kl. 17.00 og debreafing normalt i tide til et lite måltid på kroa for de som ønsker det.

Det er foreløpig satt opp 3 kurs, men for en gruppe deltagere kan vi tilpasse tid etter behov.

For mer informasjon eller påmelding, kontakt Oslo Seilforening, post@osloseilforening.no

Vi forbeholder oss retten til å avlyse kurs dersom for få deltagere.