Invitasjon til OS Høstregatta / OAS kretsmesterskap 5-6 september

Postet av Oslo Seilforening den 27. Aug 2009

Vi har gleden av å invitere til vår høstregatta, som i år også er Kretsmesterskap for både kjølbåter og tur&hav (LYS).

Velkommen til OS Høstregatta!

Vi satser på mange regattaer og spennende fighter på regattabanen i år igjen.

I år har vi gjordt en litt annen vri og invitert i tillegg til klassebåtene, LYS klasse over og under 1,20 som en ny vri. LYS har lenge vært borte fra Indre Oslofjord, vi ønsker å gjøre noe med det og oppfordrer alle til å delta på dette. Det blir baneseilas med mange utfordringer som det ikke er alt for mange av i fjorden.

Klassene vi håper og regner med at kommer er bl.a. Express, Knarr, H-båt, IF-båt, FC8, 11 mod, Melges m.fl.

OS høstregatta er i år også Kretsmesterskap for tur&hav seilere (LYS)

Påmelding til mesterskapet kan gjøres innen 3.september ved å fylle ut vår interaktive påmelding og betale kr. 350,- til foreningens konto: 6001.05.40081

Foreløpige seilingsbestemmelser finner dere her.

Deltagere/resultatliste ligger her.

Vi ønsker alle hjertelig velkommen.

Geir V. Svendsen

Regattasjef O.S.