Båtførerprøven kurs 10 - 12. februar

Postet av Oslo Seilforening den 2. Feb 2012

Oslo Seilforening har satt opp et båtførerprøve kurs helgen 10-12 februar. Kurset avholdes hos KNS i Huk Aveny 1. Det er fortsatt ledige plasser, så meld deg på nå, og bli en sertifisert båtfører!

KNS er teknisk arrangør og kurset avholdes hos KNS i Huk Aveny 1. Det er fortsatt ledige plasser igjen på kurset, så benytt vinteren til å ”sertifisere” deg og bli en tryggere båtfører.

OS Medlemspris: kr. 1400,- (+ eksamensavgift til Norsk Test, kr. 541,- og eventuell bok, ”på rett kurs” kr. 200,-)

Dette er en flott mulighet til å møte mange OS medlemmer, og ”sertifisere” deg nå på vinteren, så kommer også våren og sommeren ”litt nærmere..”

Meld deg på kurset ved å sende inn denne mailen med Navn, Adresse, Telefon, e-post og fødselsdato, samt betale inn kr. 1400,- til foreningens konto: 60010540081

Mer informasjon om kurset finner du her.(bortsett fra datoene som er 10-12.februar, som er for OS medlemmer spesielt.)