God Sommer! Her er siste nyhetsbrev før sommeren.

Postet av Oslo Seilforening den 24. Jun 2012

Vi har dessverre litt problem med å få sendt ut siste nyhetsbrev til alle medlemmer, så her finner dere det.

Sekretariatet har redusert bemanning frem til 30 juli.

God sommer!

Nyhetsbrev nr. 6 – 2012

God Sommer!

Hva mener du bør være foreningens målsetning og idrettslige satsing fremover?

Som en del av foreningens prosjekt OS mot 2025 ønsker vi nå å kartlegge hvordan dere som medlemmer tror og mener foreningen vil utvikle seg de neste 20 år.

Ta deg derfor tid til å svare på denne undersøkelsen som tar et par minutter. Du finner den på våre hjemmesider, og kan www.osloseilforening.no, og vil se en oppsummering av svarene når du har fullført besvarelsen.

O.S. sekretariatet har nå lukket for sommeren.

Foreningens sekretariat har nå sommerlukket, men har fortsatt en viss begrenset betjening. Vaktmester er på øya hele sommeren, idrettskoordinator Gorm er tilgjengelig frem til 1. juli, og Jan Petter sporadisk innom 2. uken i juli.

Kontoret åpner igjen 30.juli, og vi ønsker alle medlemmer en riktig flott sommer med fint vær, varm vind og sikker seilas!

Oppstart av foreningens ukeaktiviteter er i uke 33.

Vannsportklubben starter opp igjen 20/8, Tirsdagsregattaene 21/8, Flerskrogsgruppa 22/8 og Ungdomsgruppa 23/8

Meld dere på via våre hjemmesider: www.osloseilforening.no

Har du som hovedmedlem fortsatt ikke har mottatt Seilmagasinet i posten?

Ettersom alle hovedmedlemmer nå har et kollektivt abonnement på seilmagasinet, skal du nå ha mottatt dette i posten. Om du ikke har mottatt dette så fyll ut dette skjemaet med navn og kontaktinfo, så vil vi forsøke å få rettet det opp så snart som mulig. (Junior og familiemedlemmer vil ikke motta bladet)

I nummer 4 var det en fin reportasje om Oslo Seilforening som du også kan lese her.

Bli med i Oslo Seilforenings Facebook gruppe
Oslo Seilforening fikk i høst en egen Facebook gruppe, hvor mange har lagt ut flotte bilder samt informasjon om OS og øya vår.

Bli med her: http://www.facebook.com/groups/99491721879/

Følg ellers med på hva som skjer via vår hjemmeside: www.osloseilforening.no

Oslo Seilforening