Ønsker du å være med i OAS styre?

Postet av Oslo Seilforening den 22. Okt 2012

OAS har sendt oss en forespørsel om representanter til deres styre, som skal velges på OAS kretsting i januar.

Send mail til post@osloseilforening.no om du er interessert.

Til alle Kretsens foreninger.

Det nærmer seg ”årets slutt” og OAS skal ha Kretsting m/valg av nytt styre. I den forbindelse spør jeg om det er noen som har lyst til å være med og dra lasset?

OAS har hatt et bra år m/mange utfordringer, noe går greit mens andre ting krever veldig mye arbeide og oppfølging.

OAS Jollecup er nå ferdig med sine seilaser, det skal bli spennende å se hvor mange som totalt har vært med i Cupen, det kan se ut som om interessen har vært laber for forsommerens seilaser – derimot har høstens 2 Cup-seilaser hatt stor deltagelse.

OAS Training Camp har også kommet for å bli ser det ut til, og OAS har gjort sine erfaringer her også – ”kriteriene for Training Camp” må justeres.

Vennligst send meg forslag på noen som kan tenke seg å bli med i Styret?

Oslo og Akershus Seilkrets

Bjørn Løken, leder