Bris vil ha din historie!

Postet av Oslo Seilforening den 23. Okt 2013

Vinterforberedelsene er på det nærmeste unnagjort eller i alle fall godt i gang for de fleste av oss. Vi er på full fart inn i mimrefasen over sesongen 2013.

Del dine minner med medlemmene! Send dem inn som bilder og tekst til Bris! Gjerne mye bilder med litt tekst, men litt mer omfattende beretninger ønskes selvsagt varmt velkommen. Husk navn på fotograf! Kappseilaser har naturlig nok særlig interesse, men også lange turer, korte turer, livet på øya, møter av festlig eller dramatisk art på havet og i havner, hvordan den nye båten funket, gastronomiske opplevelser eller hva det nå kan være av idyll eller dramatikk.

Brisredaktør John vil ha dine historier og dine bilder! Kom gjerne også med tips om andre medlemmers meritter!

Du kan bruke e-post john.fullman@nrk.no, sneglepost til foreningen, minnepinne lagt igjen på kontoret på øya eller du kan ta kontakt på 97702787 om du har en bedre idé til hvordan redaktøren kan få kloa i stoffet innen 11. november.

Beste hilsen John