OS arrangerte vellykket Åpnet NM for IF-båt

Postet av Oslo Seilforening den 25. Aug 2021

Siste helg 21./22. august arrangerte Oslo Seilforening Åpent NM for IF-båt 2021 i strålende sommervær.  Selv hvis det blåste lite hele helgen fikk vi gjennomført 4 flott seilaser med mye spennende seiling på Langøyene regattabanen.

16 IF båter (3 OS båter) seilte om NM gull og seilere var svært fornøyd med vellykket arrangement, seilerprat på brygga, hyggelig velkomst i havn på Lille Herbern og festmiddag med IF-Klubbens 50 års markering i restauranten her på øya.

Oslo Seilforening gratulerer NOR 128 (Robert Bay og Kristen Thorp) til NM-gull, NOR 153 ( Trond Aasland, Fredrik Aasland og Kåre Kurås) til NM-sølv og OS-seilere Marius Mowe/ Eivind Nygaard til bronsemedaljen. 3 OS båter deltok i mesterskapet.

Fullstendige resultater finner du HER

Stor takk til alle IF-seilere og spennende seiling på banen og til arrangørstaben med 9 OS medlemmer rundt regattasjef Erik Berg og dommere Terje Brandt-Rasmussen, Jostein Holdhus og Espen Kuhle for fabelaktig arrangement og gjennomføring.

Vi gleder oss til at den kjempetrivelige IF-gjengen kommer tilbake til oss ved neste anledning.

Samme helgen har Christianssands Seilforening avholdt NM for Albin Express med 21 startende båter hvor 5 OS-båter var med.

Resultater NM Albin Express

Bilder IF-NM: Rune Trondsen, Hans Erik Lindbom og Kristen Thorp