Bjørvikasprinten 1.mai - korona 2021 versjon

Postet av Oslo Seilforening den 28. Apr 2021

bildet: Hans Erik Lindbom

Det viser seg at oppmykning av koronareglene tar tid og at Oslo Seilforening ikke kan gjennomføre 1.mai regattaen som vi ønsket oss.

Men vi vil oppmuntre alle som hadde tenkt å melde seg på seilasen, til å dra ut på fjorden og seile denne dagen.

Regattasjef Alex har utarbeidet vedlagt veiledning for å ha en flott dag på Oslofjorden.

Bjørvikasprinten - korona 2021 versjon - Oppmuntring til å seile.pdf

Vi håper å se mange båter på fjorden og gleder oss til alle flotte bildene som dere legger ut i Oslo Seilforening sitt FB gruppa. :)

Dersom du savner spenningen i startområdet, knivingen og frustrasjonen over skiftende vind foreslår vi at du blir med i

den digitale utgaven av seilasen vi arrangerer samme ettermiddag!

Brigitte og Erik står for initiativ og har satt opp Virtuell Regatta til dere.

Bjørvikasprinten - korona 2021 versjon - VR.pdf

Vi ønsker dere alle en god 1.mai feiring og håper at mange følger Oslo Seilforeningens Bjørvikasprintens koronarådene. ;)