Årets tildeling av havneplasser med vaktliste er nå klar

Postet av Oslo Seilforening den 4. Feb 2021

Foto: Erik Lindbom

Da er vi klare med årets tildeling av båtplasser for kommende sesong. Det er mange som har byttet seg opp litt i båtstørrelser og ikke veldig mange som har trukket seg ut av havnen, så årets tildeling ble litt av et puslespill.

Årets vaktprotokoll er oppdatert og lagt ut på våre hjemmesider under "Anlegg" og viser hvilke plasser og vakter de forskjellige skal ha. De som ønsker å bytte vakter må gjøre dette innbyrdes med andre i havnen og sende informasjon om dette til post@osloseilforening.no. Vi ber alle om å gå inn og notere seg når de skal gå vakt med en gang, så vi slipper å fakturere vaktgebyr som i år er foreslått øket til kr. 2500,-

Sommerhavnen åpner samtidig som vi setter ut båter fra vinteropplaget på land lørdag 17. april, og de som har båter i boblehavn på øya må da flytte sin båt til sommerplassen senest helgen før.

Dersom noen ikke ønsker å benytte seg av tildelt plass vil vi be om at dere informerer om dette så snart dere vet det, så vi kan tilby plassen videre til en på vår venteliste.

Vi ønsker alle en fortsatt fin vinter og vårpuss når den tid kommer.