Ny seilsesong i sikte - påmelding til alle aktiviteter er nå åpnet.

Postet av Oslo Seilforening den 2. Feb 2021

Selv om vinteren fortsatt har godt tak i øya blir dagene nå merkbart lysere, og våren med en ny seilsesong kommer sakte men sikkert nærmere.

Vi har brukt den mørke tiden til å tenke gjennom våre sportslige aktiviteter, oppdatert foreningens nettside og åpnet påmeldinger til sesongens aktiviteter. Så benytt nå sjansen og MELD DEG PÅ en eller flere av våre aktiviteter!

Barn og ungdom

Nytt i år er at vannsportklubben (7-12 år) og ungdomsgruppa (13-18 år) deles opp i mindre grupper etter ferdighetsnivå. Gruppene trener på forskjellige ukedager. Brettseilergruppa som startet opp i fjor høst fortsetter, og vil ha sin første gjennomgående sesong i 2021. I tillegg starter vi også med en ekstra treningsdag på tirsdager for alle interesserte seilere i jollegruppene.

Sommerleirene våre fortsetter i kjent og populært format og her har vi allerede god pågang med påmeldinger.

Voksenseilkurs

Voksenseilkurs i Express avholdes på mandager og kurset er allerede fulltegnet. Nytt av året er mulighet for å bli med i båtpool for J70, Express og RS Quest. Vi fortsetter med rekruterings-express for ungdomslag, og tilbyr bruk av kajakk og SUP brett ved å bli med i vår Kajakk- og SUP pool.

Regatta

Tirsdagsseilasene starter i slutten av april i år og vi håper vi kan seile uten restriksjoner i år, men vil måtte forholde oss til gjeldende smittevernregler.

En av årets høydepunkter blir NM for IF klassen - helgen 21./22.august.

Bjørvikasprinten seiles 01.mai og klubbmesterskap 05.juni.

SJØSETTING og DUGNAD

Gjerne hold av datoen for sjøsetting 17./18..april og dugnadshelgen 24./24.april. allerede.

Terminliste for Oslo Seilforening 2021 finner du HER.

Vannsportklubben

Informasjon og Påmelding

Tilbud til alle seilinteresserte barn mellom 7 og 12 år.

Nivå 1 - Nybegynner ( 12 kursdeltagere - mandager - oppstart i august )
Nivå 2 - Seilglede (15 kursdeltagere - onsdager)
Nivå 3 - Viderekommende (12 kursdeltagere - mandager )

Ungdomsgruppa

Informasjon og Påmelding

Tilbud til alle seilinteresserte ungdommer mellom 13 og 18 år.

Nivå 1 - Nybegynner (5 kursdeltager – torsdager - oppstart i april)
Nivå 2 - Viderekommende (14 kursdeltagere - torsdager)

Brettseilergruppa

Informasjon og Påmelding

Tilbud til alle seilinteresserte barn og ungdommer fra 8 år.

Nivå Nybegynner og seilglede  (8kursdeltager – onsdager)

Sommerleiren SEILGLEDE - SEILING TIL ALLE i uke 25, 26, 31 og 32

Informasjon og Påmelding

Gjerne ta kontakt med idrettskoordinator Tilo Pfleger ved spørsmål eller hvis i du lurer på noe..