OS SEILSESONG 2024 - MELD DEG PÅ

Postet av Tilo Pfleger den 25. Feb 2024

Sakte men sikkert trekker vinteren seg nå tilbake - Oslofjorden rundt Lille Herbern er isfri igjen og snøen i Oslo har begynt å smelte.

Seilsesongen 2024 i Oslo Seilforening er i sikte og påmeldingssider med kurstilbud og aktiviteter er klare. Det er mye spennende som venter både barn, ungdommer og voksne i år. Her er det bare å melde seg på !

Vi håper også at du vil anbefale oss videre til dine venner, bekjente, skolekompiser og jobb kolleger. Det er aldri for seint å starte med seilingen og alltid gøy å komme seg ut på sjøen. OS tilbyr et hav av muligheter for alle som vil oppdage eller elsker å seile.

Sommerleir og seilcamp

Sommerleir og seilcamp er vår populær tilbud til barn og ungdommer i sommerferie.

En uke med sommerleir/ seilcamp er alltid et utmerket ferieopplevelse for barn og ungdommer og kan være en passende brikke i sommerferie planleggingen. Flere påmeldinger er allerede mottatt og her gjelder det å være rask.

Kurs og seiltilbud

Kurs og seiltilbud er oversiktsside for alle våre ukentlige aktiviteter året rundt - både for barn, ungdommer og voksne.

Terminliste og regatta

Her finner du terminliste for 2024, Oslo Seilforening sitt regattatilbud og videreførende links til påmeldingssider i Manage2Seil.

Lurer du på noe og har spørsmål?

Ta kontakt med idrettskoordinator Tilo Pfleger.
Epost: idrett@osloseilforening.no, mobil 954 43 873