Vi søker seiltrenere

Postet av Tilo Pfleger den 5. Aug 2020

Oslo Seilforening søker seiltrenere til våre barne- og ungdomsaktiviteter

Søknadsfrist er 19. august

Vi ser etter flere trenere som kan ta ansvaret for treninger og planlegging for våre barne- og ungdomsaktiviteter. Vannsportgruppa for barn i alder 6-12 år har treninger mandager kl.17:30-20:30 og ungdomsgruppa (12-18 år) samles torsdager til samme tid. Hovedfokus er å spre seilglede og å finne passende utfordringer for hver enkelt deltager.

Du bør ha noe trenererfaring fra før, og gjerne seile joller aktivt selv, eller ha gjort det tidligere. Arbeidet blir primært en eller to kvelder i uka på Lille Herbern (Bygdøy, Oslo) og på noen samlinger og regattaer.

Arbeidet er lønnet etter avtale, og man kommer til å jobbe sammen med flere trenere her i Seilforeningen.Høstsesongen er fra 17. august til slutten av september. Vi ønsker sterkt at samarbeid fortsettes også neste sesong.

Meld interesse til Tilo Pfleger (idrettskoordinator) på idrett@osloseilforening.no. Skriv kort om deg selv og tidligere erfaring.

Vi oppfordrer til å søke selv om du har begrenset erfaring eller tid. Vi finner gode løsninger sammen med deg.

Ved spørsmål til stillingen, kontakt Tilo Pfleger (mobil 95443873).