Økonomisk koordinator/rådgiver/prosjektleder/analytiker

Postet av Jan Petter Gamborg-Nielsen den 4. Mar 2024

OS -2025 prosjektgruppen har holdt på i mange år med reguleringsarbeidet for å fornye foreningens bygningsmasse. Dette prosjektet er nå snart i mål, og vi går over i en ny fase med finansiering, byggemelding og bygging av nytt anlegg.

I denne forbindelse ønsker foreningen nå å engasjere en person eller bedrift for å hjelpe til med finansieringen av prosjektet.

Det vi er ute etter er:

• En med et overordnet blikk som kan hjelpe oss og se og analysere nye finansielle muligheter
  • En med kjennskap til og om bedrifter og institusjoner som kan tenkes å være med og støtte prosjektet for eksempel innenfor CSR / ESG
  • Hjelpe til med å hente inn Sponsorer/samarbeidspartnere
  • Se på andre mulige finansieringsløsninger
  • Analysere prosjektets og foreningens finansielle stilling og lage en finansieringsplan

Vi har allerede en hel del egne tanker og ideer, men ønsker å sikre dette og finne den beste løsningen for foreningen og prosjektet.

Foreningen ønsker å engasjere en person til dette snarest, og arbeidsmengde og lønn blir etter nærmere avtale.

Det vil også etableres en egen økonomikomite som skal være med og jobbe med dette

Høres dette interessant ut, eller kjenner du til noen dette kan passe for?

Kom gjerne på foreningens årsmøte på Litteraturhuset torsdag 7.mars og/eller kontakt oss for en nærmere prat.

Oslo Seilforening v/

Ulrik Bugge, OS-2025 gruppeleder, tlf: 90599331, ulrik@komon-stageway.no